4. oktober 2017

CRAFTalnica - CAS skica

Ker nam iz društva Europa Donna niso povedali letošnje teme,
smo morale pri CRAFTalnici na hitro izbrati drugi izziv, ki se glasi:

izdelaj CAS (clean and simple) 
voščilnico po dani skici


Ko sem začela razmišljat o skici,
so se ideje kar porojevale.

Prva, ki je nastala je bila novoletna.


Osnovo sem z modrimi oksidi prebarvala,
nato pa s črno odtisnila Whimsy štampiljke.
Snežinke sem naredila z Nuvo pasto z bleščicami
skozi šablono Najlepšega para.


Druga je bolj splošna.
Podlago sem suho embosirala,
nato pa dodala lončnico in napis.
Tole lepim v Galerijo.


Trak sem ponazorila z valovito lepenko.


Tretja pa je rojstnodnevna.
Podlaga je tudi tokrat suho embosirana,
Osrednji element je mavrična marjetica,
napis je iz seta Sreča čaka nate.


Mislim, da tokrat naloga na bo pretežka.
Vem, da je marsikateri pisana na kožo ;)


Pa poglejmo kako so si voščilnice po skici zamislile
Andreja in Lili ter naša mesečna gostja Vilinke.

Sponzor tega meseca je Najlepši par.

15 komentarjev:

  1. Uuau koliko idej. Tale zadnja mavrična je moja favoritka, no al pa praznična..ko je pa v igri valovita lepenka, mi je pa izdelek takoj noro všeč :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Tale izziv tudi ni od muh, a ti si natresla krasnih voščilnic, kot za šalo!

    OdgovoriIzbriši
  3. Martina, tebe je pa tale skica res navdihnila :-)) Vse tri voščilnice so zelo lepo in veš mi je različen pristop do skice.

    OdgovoriIzbriši
  4. Same lepotičke, še sreča,da mi ni treba izbirati najljubše. Vse tri, vsaka zase je nekaj posebnega.
    Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  5. Skica je res preprosta in mi je zelo všeč. Tebe je očitno tudi zelo inspirirala. Všeč so mi prav vse.

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako odlična uporaba skice! Krasne so...od čarobnega neba do mavričnega cveta...

    OdgovoriIzbriši
  7. Uh, lepotičke na kupu. Zelo si se potrudila, da si naredila kar tri po dani skici.

    OdgovoriIzbriši
  8. Škoda, da se iz Europa Donna niso javile. Si pa zato ti čudovito ustvarjala po skici in izdelala 3 krasne voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  9. Ne morem verjeti, da je roza oktober padel v vodo!!!! Dobrodelnost je v igri....že kar nekaj let se sodeluje, pa ni odziva!?! Zdaj pa res vidim, da se svet narobe vrti!!! Sorry ampak take stvari me kar malo vržejo iz tira. Nič hudega, karavana gre naprej....skica...jap....na prvi pogled easy ....Pri tebi je itak vse na easy, tudi če pogledam tvoje slikce. Nočna pri meni vedno zmaga in te bleščice na pasti....a tud to obstaja....jaz pa o tem nič ne vem???? Grozaaaaa!!!! Pogled na zelen kaktus (zelena baje pomirja) in na rožice (te tudi)....moj pritisk od šoka se počasi spušča na normalo:-)).... Krasne so vse 3....

    OdgovoriIzbriši
  10. Imenitna skica - čestitke in še imenitnejše izpeljave - čestitke na ... veliko :-)
    Hvala za čudovito inspiracijo in navdih!
    Jesenski pozdravček, Majda

    OdgovoriIzbriši
  11. Vse tri so superca, me pa prva kar odpelje v nebo :)
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  12. Super plan B si izbrala. :-) Ne bom se jezila nad neodzivnostjo fundacije, ker nima smisla. Pritisk pa mi je dvignilo!
    Skica zgleda preprosta, ampak koliko poznam sebe, bom tako zakomplicirala, da bo joj. :-) Tvoji inspiracijski izdelki so vsi po vrsti čudoviti. Krasno si nam predstavila, kako se lahko igramo s skico. :-)

    OdgovoriIzbriši
  13. Vav, kako je tebi lepo uspelo, ustvarjati po skici in to kar 3x. S prvima dvema si me navdušila. Lp

    OdgovoriIzbriši
  14. 3x po skici, dobra si. Po všečnosti, si jih razporedila točno po tem vrstnem redu, kot bi jih tudi sama :)
    Želim ti en lep sončen vikend!

    OdgovoriIzbriši
  15. Itak,da si me navdušila, vse tvoje "enostavne" variacije so super zamišljene in izpeljane. Sem pa res pričakovala, da bomo tudi letos kaj naredila za "rožnati oktober" in me prav preseneča, da so na tej črti zatajili - kdo bi jih razumel:). Lep pozdravček k tebi, Andreja

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx