27. november 2017

Okrogel tag

Narejen za domačo nalogo,
uporabljen pa kot imenko
(tako jih je poimenovala Metuljčica)
saj bom na drugo stran napisala ime.


Na tag sem z belo blazinico odtisnila votle snežinke,
da sem jih lahko pobarvala.
Ene s srebrno, ene s kovinsko modro, 
večino pa z belo barvico.

Lepim v Galerijo, saj sem za izrez uporabila kroge s šivi,
pa tudi napis je iz Najlepšega para.

Izrezan okvir sem privzdignila z rjavo moos gumo.

13 komentarjev:

  1. Zanimive imenkote si naredila. Elegantne in bleščeče - takšne kot pašejo k tem praznikom.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovit tagec/imenko :-)
    Z veseljem bi ga našla z mojim imenom označenega na praznično pogrnjeni mizici :-)
    Snežinke pošiljam, Majda

    OdgovoriIzbriši
  3. Res sem navdušena nad tvojim zasneženim imenkotom. Kako krasen bo šele, ko boš nanj zapisala ime s tvojo lepo pisavo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo domiselno si naredila imenkota.
    Všeč mi je, da si uporabila barvice.

    OdgovoriIzbriši
  5. vau, kakšen tag, poseben in čudovit. in res, ko boš ti nanj zapisala s svojo lepo pisavo ...

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako lep slovenski izraz za tag! :-) Čudovit izdelek. In ja, ko boš s svojo lepo pisavo izpisala še imena, bodo izjemni.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ooo, Martina kako zelo je lep tvoj imenko!!! Suhe barvice me vedno bolj mikajo...to boš kar ti kriva, če se bodo znašle pri meni :-)...

    OdgovoriIzbriši
  8. Priznam!!!!.... delaš čudeže z eko papirja.

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovito je izpadel tvoj tag in tako krasno pašejo pobarvane snežinke na eko podlago.

    OdgovoriIzbriši
  10. Krasen obesek in všeč mi je kraft papir in bele (pobarvane) snežinke :-)) Super ideja!

    OdgovoriIzbriši
  11. Super kombinacija papirja, barv in barvic,okrogla oblikapa da pikico na i.

    OdgovoriIzbriši
  12. Luštno. Barvanje na eko karton je zakon.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx